Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@16:14:49 GMT

دختری که به خاطر دوست پسرش در برابر دوربین لایو خودکشی کرد + فیلم (+16)

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۰۸۸/دختری_که_به_خاطر_دوست_پسرش_در_برابر_دوربین_لایو_خودکشی_کرد_فیلم_۱۶

دختری که به خاطر دوست پسرش در برابر دوربین لایو خودکشی کرد + فیلم (+16)

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دختر جوان پس از دعوا و مشاجره با پسر مورد علاقه اش اقدام به خودکشی کرد.

حجم ویدیو: 18.37M | مدت زمان ویدیو: 00:02:25

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اختلاف با پسر مورد علاقه، باعث خودکشی یک دختر تایلندی به شکلی فجیع شد. این ویدئو توسط خود این دختر به صورت زنده در فیسبوک پخش شد و لحظه خودکشی او را به صورت کامل نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر در اتاق خواب خود با قیچی رگ دستش را می زند و پس از چند ثانیه در خون خود غرق می شود. خوشبختانه خودکشی این دختر جوان موفقیت آمیز نبود و نیروهای امدادی با ورود خود توانستند او را از مرگ حتمی نجات دهند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۰۸۸/دختری_که_به_خاطر_دوست_پسرش_در_برابر_دوربین_لایو_خودکشی_کرد_فیلم_۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: