Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:26:20 GMT

افتخاری جدید برای آقای گل پرسپولیس+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۱۰۷/افتخاری_جدید_برای_آقای_گل_پرسپولیس_عکس

افتخاری جدید برای آقای گل پرسپولیس+عکس

در جدید ترین رنکینگ برترین بازیکنان فوتبال جهان علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس با 27پله صعود از رتبه 97 به جایگاه هفتادم رسید و برهمین اساس به برترین بازیکن فوتبال ایران در این رنکینگ تبدیل شد.

یکی از نکات جالب توجه این رنکینگ قرار گرفتن نام علیپور بالاتر از بازیکنان مطرحی چون داوید ویا،فیلیپ کوتینیو،الکساندر لاکازت،ادن هازارد و آلوارو موراتا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی که قبل از این در رتبه اول بهترین مهاجمان ایرانی در رنکینگ جهانی قرار داشت از رتبه 116 به به 117 سقوط کرد و پایین تر از علیپور قرار گرفت. کاوه رضایی تیم شارلوا نیز به جایگاه 132 تنزل یافت.جهانبخش و انصاری فرد هم در رده های بعدی قرار گرفته اند.

هری کین از تاتنهام،لیونل مسی از بارسلونا و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید 3 بازیکن برتر این رده بندی را تشکیل می دهند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۱۰۷/افتخاری_جدید_برای_آقای_گل_پرسپولیس_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: