Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@15:30:26 GMT

اعلام اسامی ۲ مامور پلیس شهید پایتخت / آخرین وضعیت خیابان پاسداران

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۱۲۰/اعلام_اسامی_۲_مامور_پلیس_شهید_پایتخت_آخرین_وضعیت_خیابان_پاسداران

اعلام اسامی ۲ مامور پلیس شهید پایتخت / آخرین وضعیت خیابان پاسداران

اسامی ۲ تن از شهدای نیروی پلیس که عصر امروز در خیابان پاسدارن به شهادت رسیدن اعلام شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ اجتماعی انتظامی نظرات

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، به دنبال اقدامات تعدادی از افراد خرابکار در خیابان پاسداران که با نیروهای پلیس درگیر شده بودند و متاسفانه 3 تن از نیروهای پلیس در حادثه جنایتکارانه حمله این افراد به نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، اخبار به دست آمده حاکی از آن است که هر 3 مامور پلیس شهید شده در این ماجرا زیر 20 سال سن داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش استوار دوم رضا امامی و استوار دوم محمدعلی بایرامی، 2 تن از این شهدا بودند که در یگان امداد پلیس پایتخت خدمت می‌کردند و دیگر شهید این جنایت نیز یک سرباز وظیفه بوده که هنوز هویت وی اعلام نشده است.

به دنبال اقدامات خرابکارانه در خیابان پاسداران تهران 8 پرسنل کلانتری 102 پاسداران نیز مصدوم شده، 5 نفر به صورت سرپایی درمان و 3 نفر نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار تسنیم در حال حاضر وضعیت خیابان پاسداران در شرایط عادی قرار دارد ولی هنوز تعدادی از خرابکاران در حوالی کلانتری و یکی از خیابان‌های فرعی منطقه پاسداران حضوردارند و نیروهای پلیس نیز در محل مستقر بوده و در تلاش‌‌اند تا شرایط امنیتی و نظم در این منطقه را برقرار کنند.

براساس این گزارش در حال حاضر ترافیک در محدود شمال خیابان پاسداران سنگین است.

انتهای پیام/

R34343/P1361/S2,21/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۱۲۰/اعلام_اسامی_۲_مامور_پلیس_شهید_پایتخت_آخرین_وضعیت_خیابان_پاسداران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: