Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@03:59:15 GMT

مسابقات سوارکاری کورس در گناباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۲۲۱/مسابقات_سوارکاری_کورس_در_گناباد_برگزار_شد

مسابقات سوارکاری کورس در گناباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،  مسابقات سوارکاری کورس و یورقه گناباد به میزبانی باشگاه سوارکاری الماس در پیست ابتدای جاده کاخک برگزار شد.

در گروه اول دور اول کورس مسافت ۱۱۰۰ متر اسب مشکی با مالکیت و سوارکاری علی زیرجانی مقام اول و محمدرضا محمدنیا با اسب رخش و مالکیت حسین محمدنیا مقام دوم و اسب آرسام با مالکیت و سوارکاری حامد کلانتری مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور دوم و مسابقات یورقه مسافت ۱۴۰۰ متر اسب نیلا با مالکیت رضا افتخاری و سوارکاری محمدرضا محمدنیا مقام اول را بدست آورد، اسب طلا با سوارکاری محمدرضا امینی و مالکیت حاج عباس شجاعی و اسب تیزپا با سوارکاری اسماعیل امانیان و مالکیت سیدعلی یوسف‌زاده به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

دور سوم مسابقات کورس در مسافت ۱۴۰۰ متر با شرکت چهار اسب انجام شد و اسب گُل آرزو با سوارکاری مصطفی شاه‌دوست و مالکیت حجت قلی‌زاده زودتر به خط پایان رسید و اسب کراسا با مالکیت و سوارکاری محمد شاه‌دوست به مقام دوم دست یافت.

در پایان این مسابقات به افراد برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۲۲۱/مسابقات_سوارکاری_کورس_در_گناباد_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: