Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:16:35 GMT

برپایی اولین کاروان فرهنگ و هنر در روستاهای گناباد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۲۲۲/برپایی_اولین_کاروان_فرهنگ_و_هنر_در_روستاهای_گناباد

برپایی اولین کاروان فرهنگ و هنر در روستاهای گناباد

گناباد- رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد گفت: اولین کاروان فرهنگ و هنر گناباد با استقبال خوب روستاییان مواجه شده است.

حمیدرضا مهدوی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص راه اندازی کاروان فرهنگ وهنر این شهرستان اظهار کرد: طرح کاروان فرهنگ و هنر برای اولین مرتبه در کشور توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح یکی از روستاهای محروم شناسایی می شود و پس از آن هنرمندان در رشته های مختلف در یک روز خاص به این روستا رفته و به تمامی نوجوانان و جوانان این روستا در رشته های خود آموزش می دهند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: در اولین کاروان که به یکی از روستاهای شهرستان رفتیم جو بسیار خوبی در بین مردم و هنرمندان بود که این خود باعث استقبال روستاهای دیگر از این طرح شده است.

مهدوی مقدم ابراز کرد: هدف از کاروان هنر در مرحله اول گسترش فرهنگ و هنر در تمامی نقاط گناباد بوده و در مرحله بعدی شناسایی و تربیت استعدادهایی که در این روستاها وجود دارد.

وی با اشاره به دیدار یک ماه گذشته خود با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تصریح کرد: در این دیدار گزارشی مفصل از کاروان فرهنگ و هنر به ایشان ارائه شد که وزیر نیز استقبال خوبی کردند و مقرر شد تا طرح جامع آن هرچه سریع تر آماده و برای اجرا در دیگر مناطق تحویل وزارت ارشاد شود .

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد تاکید کرد: پس از بررسی های صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و هماهنگی با دستگاه های دیگر بزودی این طرح برای اجرا به دیگر استان ها نیز ابلاغ خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۲۲۲/برپایی_اولین_کاروان_فرهنگ_و_هنر_در_روستاهای_گناباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: