Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:48:08 GMT

دستگیری۶۰ اغتشاشگر از دراویش گنابادی/ ۳ پلیس شهید شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۲۲۸/دستگیری۶۰_اغتشاشگر_از_دراویش_گنابادی_۳_پلیس_شهید_شدند

دستگیری۶۰ اغتشاشگر از دراویش گنابادی/ ۳ پلیس شهید شدند

سخنگوی ناجا از دستگیری ۶۰ نفر از فرقه دراویش گنابادی در اغتشاشات آنان در تهران خبرداد، اغتشاشاتی که موجب شهادت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای پلیس شد.

به گزارش خبرنگار مهر ،  سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در کانال تلگرامی خود درباره تجمع اغتشاش آمیز دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران خبر داد که پلیس برای متفرق شدن دراویش و عدم مزاحمت برای ساکنین محل ضرب الاجل صادر کرد و بالغ بر ۶۰ نفر از آنان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

​ به گفته منتظرالمهدی برخی دراویش درحال تهیه کوکتل مولوتوف بودند و برخی باشمشیر رجزخوانی می‌کردند، برخی بر روی پشت بام منازل مردم بودند.

​ساعاتی پیش در تجمع دراویش گنابادی در کنار کلانتری ۱۰۲ پاسداران  یکی از هواداران این فرقه با اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی و مردم حمله کرد که موجب شهادت ۳ مامور و زخمی شدن تعدادی دیگر از ماموران شد. 

انتشار فیلم دیگری که گفته می شود از محل تجمع دوشنبه شب است نشان می دهد با یک خودروی سواری به نیروهای پلیس حاضر در صحنه حمله شده است . هنوز اطلاعات دقیقی از آسیب دیدگان حادثه دوم در دست نیست اما گفته می شود سه نفر در این حادثه زخمی شده اند.

سخنگوی نیروی انتظامی در پی حمله با اتوبوس به پلیس  با بیان این مطلب که قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد، گفت: نیروی انتظامی به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار می دهد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و ضد قانونی هر کس با هر هویتی برخورد می کند تا همه بدانند که کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید است نمی باشد.

در این حمله گروهبان امامی و گروهبان بایرامی از نیروهای کادر یگان امداد به شهادت رسیدند.

دیگر شهید این جنایت، یک سرباز وظیفه بوده است که هرسه توسط اتوبوس جنایت کاران فرقه گنابادی به شهادت رسیدند.

هویت راننده اتوبوس مهاجم به ماموران پلیس مشخص شد

گفتنی است راننده اتوبوسی که به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرد، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است.

این اتوبوس متعلق به یکی از سران فرقه گنابادی و با پلاک شهرستان است و در روزهای اخیر در حاشیه خیابان گلستان هفتم پاسداران متوقف بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۲۲۸/دستگیری۶۰_اغتشاشگر_از_دراویش_گنابادی_۳_پلیس_شهید_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: