Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@23:50:31 GMT

برنامه‌ای برای برخورد با دراویش گنابادی نداریم/خبر دستگیری‌ درویش ها کذب محض است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۲۴۸/برنامه_ای_برای_برخورد_با_دراویش_گنابادی_نداریم_خبر_دستگیری_درویش_ها_کذب_محض_است

برنامه‌ای برای برخورد با دراویش گنابادی نداریم/خبر دستگیری‌ درویش ها کذب محض است

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛  سردار رحیمی در خصوص اعتراض روز گذشته دراویش گنابادی گفت: پلیس، دادستانی و هیچ دستگاه دیگری برنامه‌ای برای برخورد با دراویش در تهران و دستگیری برخی افراد نداشته و نخواهد داشت.

او ادامه داد: عده ای روز گذشته اقداماتی را انجام دادند و از رافت و رحمت پلیس استفاده کردند. برخی افرادی نیز که در داخل آنها نفوذ کرده بودند، از این فرصت سوءاستفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: باز هم می‌گویم؛ پلیس، دادستانی تهران و هیچ دستگاه دیگری برنامه ای برای برخورد با این افراد نداشته و این گروه‌ها توجهی به دروغ پردازی‌های رسانه های معاند نداشته باشند.

اوادامه داد: این اخبار و اطلاعات که درباره دستگیری این افراد در برخی رسانه ها به ویژه رسانه های معاند منتشر می شود، کذب محض است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۲۴۸/برنامه_ای_برای_برخورد_با_دراویش_گنابادی_نداریم_خبر_دستگیری_درویش_ها_کذب_محض_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: