Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:35:05 GMT

اهدای خون گنابادی ها برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۲۵۰/اهدای_خون_گنابادی_ها_برای_ارسال_به_مناطق_زلزله_زده_غرب_کشور

اهدای خون گنابادی ها برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور

گناباد- رئیس پایگاه انتقال خون گناباد گفت: طی دو روز گذشته گنابادی ها اقدام به اهدای خون خود برای زلزله زدگان غرب کشور کرده اند.

سید مجتبی تجلی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره  به کمبود خون در مناطق زلزله زده اظهار کرد: نیاز به خون یک موضوع همیشگی است ولی با توجه به زلزله غرب کشور نیاز به خون چند برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطلاع مردم گناباد از زلزله در مناطق غرب کشور، حضور آنها در پایگاه انتقال خون چند برابر شده و ما تمام شیفت در خدمت خیرین برای دریافت خون هستیم.

رئیس پایگاه انتقال خون گناباد با اشاره به استقبال چشم گیر مردم از اهدای خون در طول سال ابراز کرد: حضور برای اهدای خون طی روزهای گذشته بسیار خوب بوده است مخصوصا در قشر جوان و دانشجو که بیش از ۸۰ درصد از داوطلبان اهدای خون در گناباد دانشجو بوده اند .

وی تصریح کرد: براساس اطلاعیه سازمان انتقال خون کشور در حال حاضر فقط به گروه خونی Oنیاز است ولی ما از تمامی گروه های خونی پذیرش را انجام می دهیم تا در صورت نیاز واحد های خونی مختلف را به منطقه منتقل کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۲۵۰/اهدای_خون_گنابادی_ها_برای_ارسال_به_مناطق_زلزله_زده_غرب_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: