Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@07:39:54 GMT

لبیک گنابادی ها به قدس شریف/راهپیمایی در گرمای ۴۰ درجه

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۲۵۱/لبیک_گنابادی_ها_به_قدس_شریف_راهپیمایی_در_گرمای_۴۰_درجه

لبیک گنابادی ها به قدس شریف/راهپیمایی در گرمای ۴۰ درجه

گناباد – هوای ۴۰ درجه کویر گناباد نتوانست جلودار خروش مردم ولایتمدار این شهر در لبیک به ندای رهبری شود و گنابادی ها حماسه ای دیگر آفریدند.

خبرگزاری مهر،گروه استان ها: میدان آزادگان نامی است که همه گنابادی ها آن را به عنوان مبداء راهپیمایی از زمان انقلاب تاکنون به یاد دارند و هنوز هم مردم شهید پرور گناباد از این میدان راهپیمایی های خود را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوای امروز گناباد به شدت گرم و به بیش از ۴۰ درجه رسیده بود وبا این وجود شاهد حضور پیرو جوان ، زن و مرد در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بودیم و با خیل جمعیت راهی میعادگاه نماز جمعه شدیم.

واجب بودن لبیک به فرمان رهبری

پیرمردی در سایه درختان آرام آرام به سمت تجمع کنندگان راهپیمایی در حال حرکت است از او در خصوص چرایی شرکت در راهپیمایی می پرسیم که او واجب بودن فرمان رهبری را دلیل حضور می داند و به خبرنگار مهر می گوید: زمانی که رهبری امر به حضور در این راهپیمایی می دهند دیگر حجت بر همه تمام است.

خود را به جمعیت می رسانیم و وارد جمع می شویم، در کنار آقایی حدودا ۴۰ ساله قرار می گیریم و از او می پرسیم اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس چیست که وی در پاسخ می گوبد: ملت فلسطین مظلوم هستند و در اسلام نیز به حمایت از مظلومان توصیه شده است.

وی می افزاید: نکته دیگر نیز نگاه دشمنان به ایران است تا اگر درنگی کنیم، بلافاصله وارد کشور شوند و حضور ما به آنها ثابت می کند پشت سر رهبری و نظام خود ایستاده ایم.

در همه راهپیمایی ها شرکت کرده ام

خانم میانسالی که از گرمای هوا بر روی صندلی حاشیه خیابان نشسته به خبرنگار مهر می گوید: من مادر شهید هستم و الان ۸۰ سال سن دارم از زمان انقلاب در همه راهپیمایی ها شرکت کرده ام .

این مادر شهید ادامه می دهد: دفاع از اسلام و رهبری وظیفه تمامی مومنان است و اگر امروز فردی در خانه باشد و بدون دلیل موجه در راهپیمایی شرکت نکند باید چرایی این اقدام را در آن دنیا پاسخ بدهد، زیرا مراجع تقلید و رهبری برهمه حضور در راهپیمایی را واجب کرده اند.

پیروزی دور از دسترس نیست

در ادامه به سراغ امام جمعه گناباد می رویم و حجت الاسلام حسن صادقی به خبرنگار مهر می گوید: اگر جهان اسلام امروز یکپارچه باشند پیروزی دور از دسترس نیست و مطمعنا به آن خواهیم رسید.

وی ادامه می دهد: در دنیای امروز ظالمی به بزرگی اسرائیل و امریکا و مظلومی به مظلومیت فلسطین وجود ندارد.

صادقی تصریح می کند: برگزاری اینگونه تجمع ها بی تاثیر نیست و با این راهپیمایی ها، امید به مردم فلسطین داده می شود که خسته نشوند و به دشمنان آنها نیز نهیبی وارد می شود که از وحدت امت اسلامی بترسند.

روز قدس صحنه وفاق و همدلی است

در ادامه محمدعلی نبی پور، فرماندار گناباد نیز به خبرنگار مهر می گوید: راهپیمایی روز قدس صحنه وفاق و همدلی ملت ایران در مقابله با استکبار است.

وی ادامه می دهد: حضور در راهپیمایی اینی روز با این حضور حداکثری و گرمای هوا نشان از حمایت و دفاع مردم ایران از مظلویت مردم فلسطین دارد و به جهانیان ثابت می کند که در دفاع از مظلوم کوتاه نخواهیم آمد و با استکبار تا پای جان مبارزه خواهیم کرد.

فرماندار گناباد خاطرنشان می کند: حضور در این راهپیمایی و شرکت مردم ولایتمدار در این حماسه ملی، مانع از نفوذ جریان نفاق در کشور و ایجاد دو دستگی در بین مردم می شود.

قرائت بیانیه پایانی

مردم گناباد که حدفاصل میدان آزادگان تا میدان امام خمینی (ره) و تجمع در مصلی این شهر را با شعارهای مرگ برامریکا و مرگ براسرائیل پیمودند با قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی و برگزاری باشکوه نمازجمعه به پایان رساندند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۲۵۱/لبیک_گنابادی_ها_به_قدس_شریف_راهپیمایی_در_گرمای_۴۰_درجه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: