Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@07:14:02 GMT

آشنایی با روش تهیه آبگوشت قرمه سبزی (غذای محلی استان همدان)

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۳۴۶/آشنایی_با_روش_تهیه_آبگوشت_قرمه_سبزی_غذای_محلی_استان_همدان

آشنایی با روش تهیه آبگوشت قرمه سبزی (غذای محلی استان همدان)

زندگی>تغذیه - همشهری آنلاین:
آبگوشت قرمه سبزی یکی از چندین غذای خوش طعم مردم همدان است.

مواد لازم:

سبزی قورمه: 250 گرم

گوشت گوسفند: نیم کیلو

لوبیا قرمز: يك لیوان

لیمو عمانی: 4 عدد

پیاز داغ عسلی: 3 قاشق سوپ‌خوری

تخم مرغ: 2 عدد

سیب زمینی: 2 عدد

ماست ساده پرچرب

زردچوبه، فلفل و نمک

طرز تهیه:

گوشت را در یک تابه نچسب مناسب به همراه استخوان و چربی‌هایش کمی سرخ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشت را همراه با سبزی، لوبیا چیتی و پیاز سرخ شده و نمک و زردچوبه و فلفل درون زودپز بريزيد و با تقریبا يك لیوان آب اجازه دهید تا بپزند.

لیمو عمانی را خرد کرده و هسته‌های آن را بیرون بیاورید. سیب زمینی‌ها را هم پوست کنده و تکه تکه کنید. لیمو عمانی و سیب زمینی را داخل گوشت بریزید و روی حرارت ملایم و متوسط قرار دهید تا کمی پخته شود.

پس از پختن مواد، پس از جوش آخر، 2 عدد تخم مرغ را جداگانه بشکنید و در غذا مخلوط کنید و هم بزنید. آبگوشت را با ماست سرو کنید.

https://irancook.ir

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۳۴۶/آشنایی_با_روش_تهیه_آبگوشت_قرمه_سبزی_غذای_محلی_استان_همدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: