Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:36:34 GMT

نمایشگاه علمی و صنایع دستی دانش آموزان چالدرانی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۴۰۸/نمایشگاه_علمی_و_صنایع_دستی_دانش_آموزان_چالدرانی_تصاویر

نمایشگاه علمی و صنایع دستی دانش آموزان چالدرانی + تصاویر

نمایشگاه دستاوردهای علمی و صنایع دستی دانش آموزان شهرستان چالدران در این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران ،این نمایشگاه امروز با هدف معرفی توانمندیهای دانش آموزان دختر مدارس شهرستان چالدران در زمینه های علمی، پژوهشی و صنایع دستی به همت مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در محل سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه اندیشه گشایش یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه دستاوردهای علمی ، پژوهشی و صنایع دستی دانش آموزان در قالب ارائه مقالات و هنر نمایی انواع هنر های دستی در قالب ۹ غرفه به مدت ۴ روز نمایش گذاشته شده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۴۰۸/نمایشگاه_علمی_و_صنایع_دستی_دانش_آموزان_چالدرانی_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: