Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:58:57 GMT

سرپناه شبانه گلستان آماده پذیرش معتادان بی سرپناه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۴۶۳/سرپناه_شبانه_گلستان_آماده_پذیرش_معتادان_بی_سرپناه

سرپناه شبانه گلستان آماده پذیرش معتادان بی سرپناه

میر فندرسکی قائم مقام اداره بهزیستی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت : در تمامی شهرستانهای استان مراکز ترک اعتیاد و سرپناه شبانه معتادین بی پناه و خیابانی بدون هیچ محدودیتی پذیرش خواهند شد.

میرفندرسکی افزود : این مراکز طبق دستورالعمل ساعت شروع پذیرش ۷ یا ۸ شب تا ۷ صبح فردا است که به دلیل شرایط جوی نامساعد ساعت پذیرش آنها از ۵ عصر آغاز می شود و برای خروج آنها در ۷ صبح فردا الزامی نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرپناه شبانه به معتادان خدماتی مانند غذای گرم ، استحمام ، لباس تمیز به صورت رایگان به این افراد ارائه می دهند.

میرفندرسکی افزود: هدف از این کار کاهش آسیب افراد معتاد بی سرپناه و خیابانی در این هوای سرد است .

وی ادامه داد: در استان حدود ۳۹ مراکز ترک اعتیاد به عنوان مرکز اقامتی میان مدت فعال هستند که این مراکز برای ۵۰ نفر ظرفیت دارند که بیشترین آنها در شرستانهای گرگان و گنبد کاووس وجود دارد .


انتهای پیام /گ

مراکز ترک اعتیاد گلستان آماده پذیرش معتادین خیابانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۴۶۳/سرپناه_شبانه_گلستان_آماده_پذیرش_معتادان_بی_سرپناه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: