Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@08:51:03 GMT

رونمایی از موبایلی شبیه آیفون ایکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۹۲۰۶/رونمایی_از_موبایلی_شبیه_آیفون_ایکس

رونمایی از موبایلی شبیه آیفون ایکس

طبق گزارش های منتشر شده در کنگره جهانی موبایل از موبایلی با اندروید اورئو ۸ و ۳۲گیگابایت حافظه داخلی رونمایی می شود که شبیه آیفون ایکس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، شرکت ایسوس تصمیم دارد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ از موبایل Zenfone۵ رونمایی کند.

این در حالی است که یک هفته تا آغاز کنگره جهانی موبایل باقیمانده و بسیاری از شرکت های تولید کننده تصمیم دارند محصولات پرچمدار خود را در آن رونمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین راستا کارشناسان تخمین می زنند شرکت ایسوس نیز  پرچمدار ۲۰۱۸ خود را رونمایی کند.

 تصاویری از این موبایل در وب سایت های مختلف منتشر شده و با توجه به جزییات دستگاه به نظر می رسد ایسوس «زن فون۵» را در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

درهمین راستا وب سایت Giz China تصاویری از دستگاه جدید ایسوس با کد Z۰۱RD منتشر کرده است. این دستگاه مجهز به اسنپ دراگون ۸۴۵،   SoC GPU آدرون، ۶ گیگابایت RAM، اندروید ۸ ارئو  و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. نمایشگر آن نیز وضوح ۲۲۴۶در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. به دلیل همین ویژگی ها در وب سایت چینی An Tu Tu رده بندی دستگاه های موبایل، ۲۳۸۱۲۹ امتیاز به دست آورده است.

تصویر دیگری از این موبایل نشان می دهد بخش جلویی این دستگاه شبیه آیفون ایکس است. همچنین با توجه به لبه های باریک صفحه موبایل احتمالا نمایشگر آن AMOLED است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۹۲۰۶/رونمایی_از_موبایلی_شبیه_آیفون_ایکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: