Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@09:28:32 GMT

مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول فاطمیه در میبد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۵۶۰۳/مراسم_عزاداری_و_سوگواری_دهه_اول_فاطمیه_در_میبد_تصاویر

مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول فاطمیه در میبد+تصاویر

همزمان با ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول با حضور ارادتمندان اهل بیت در مصلی آیت الله اعرافی (ره) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، در این مراسم معنوی حجت الاسلام مرتضی دهقانی با اشاره به فضیلت و ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در نگاه متعالی و در افق دید روشن حضرت زهرا(س) توجه به امامت و ولایت در حکومت اسلامی باعث دوری مردم از تفرقه،جاری شدن احکام دین در جامعه و حاکم شدن اصل وحدت و یکپارچگی در بین امت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عظمت و عزت دنیای اسلام به پاس خدمات و جان فشانی‌های حضرت فاطمه زهرا (س)است و دوران پرفراز و نشیب زندگی حضرت فاطمه(س) بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) آغاز شد.

در این محفل معنوی ارادتمندان آن بانوی همام به عزاداری و سوگواری پرداخته و در غم از دست دادن این بانوی بزرگ اشک ماتم ریختند.

مهدی رسولی مداح مشهور هیئت ثارالله زنجان، روضه خوان و مداح این مراسم با شکوه بود.

مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول فاطمیه به همت مجمع عاشقان بقیع شهرستان میبد در مصلی آیت الله اعرافی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۶۰۳/مراسم_عزاداری_و_سوگواری_دهه_اول_فاطمیه_در_میبد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: