Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@17:22:21 GMT

هوای ۱۴ شهر استان خوزستان آلوده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۵۶۳۸/هوای_۱۴_شهر_استان_خوزستان_آلوده_است

به گزارش خبرگزاری بسیج، در شصت و دومین روز از فصل زمستان گرد و خاک مناطق مختلفی از استان خوزستان را فرا گرفت و هر لحظه بر غلظت آن افزوده می‌شود.

هم اکنون شهرهای مختلف استان خوزستان با این پدیده روبه‌رو هستند که در برخی از شهرها مانند اهواز به 2 برابر بیشتر از حد مجاز رسید.

بر همین اساس میزان غلظت گرد و خاک در هوای شهرهای مختلف خوزستان از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس میزان غلظت گرد و خاک امروز در هوای اهواز میزان ذرات ریزگرد در هوای اهواز 295 میکروگرم بر مترمکعب است.

همچنین میزان ریزگردها در هوای آبادان 239 میکروگرم بر متر مکعب، در بهبهان 359 میکروگرم و در حمیدیه 396 میکرو گرم است.

آلودگی در هوای امیدیه نیز 369 میکروگرم بر متر مکعب، در دزفول 264 میکروگرم، در هوای اندیمشک نیز به 217 میکروگرم بر متر مکعب رسیده است.

به گزارش تسنیم،همچنین میزان گرد و خاک موجود در هوای بندر امام 242 و در هوای حمیدیه 330 میکروگرم بر متر مکعب است و غلطت آلاینده‌ها در هوای شادگان نیز به 195 میکروگرم بر متر مکعب رسید.

میزان گرد و خاک موجود در هوای رامشیر نیز 354 میکروگرم بر متر مکعب، در سوسنگرد 313 میکروگرم، در شوشتر 327 میکروگرم، در بندر ماهشهر 288 و در هندیجان 303 میکروگرم است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۶۳۸/هوای_۱۴_شهر_استان_خوزستان_آلوده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: