Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@15:50:31 GMT

دوومیدانی کار آران و بیدگلی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از کسب مدال باز ماند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۵۷۳۵/دوومیدانی_کار_آران_و_بیدگلی_در_مسابقات_قهرمانی_نوجوانان_آسیا_از_کسب_مدال_باز_ماند

دوومیدانی کار آران و بیدگلی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از کسب مدال باز ماند

به گزارش برنا از اصفهان، دومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با شرکت ورزشکاران دختر و پسر از کشوهای قاره کهن از 30 اردیبهشت ماه لغایت 2 خرداد ماه سال جاری در ورزشگاه ملی سوپاچالاسای بانکوک برگزار شد.

تیم ملی دو و میدانی کشور جمهوری اسلامی ایران با 21 دو و میدانی کار دختر و پسر در این مسابقات حضور یافت و در نهایت با کسب 1 مدال نقره و 4 مدال برنز به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی سلامتیان، علی سلیمانی، تکتم دستاربندان، بهاره جهان تیغ، محمدرضا دهقانی، محمد حاصلی، سیدامیر زمان پور، آرمین شاه ملکی، مریم خوش نیت، امیرحسین درویشی، ریحانه مبینی( استان اصفهان- آران و بیدگل)، امیرحسین رحمانی، رضا کفایتی، ریحانه آرانی، نگین بیگمی، مریم محبی، کیمیا پورخلخال، پردیس عبدالمحمدی، حمید رضا کیا، علیرضا نوری و دانیال صفی 21 ملی پوشی بودند که در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

ریحانه مبینی دوومیدانی کار ماده پرش طول به همراه مربی خود حسن بادپی عضو تیم استان اصفهان از شهرستان آران و بیدگل در لسیت نهای تیم ملی نوجوانان کشور جهت حضور در این دوره ازمسابقات حضور یافتند و در ماده پرش طول با کسب رکورد 5/36متر از صعود به دور نهایی مسابقات بازماند .

همچنین در دو امدادی تیم امدادی بانوان نوجوان ایران با ترکیب مریم محبی، پردیس عبدالمحمدی، تکتم دستاربندان و ریحانه مبینی به میدان رفته که، با خطای فنی حذف شدند.

به این ترتیب یکی از بزرگترین کاروان های تیم ملی ایران که در رده سنی نوجوانان با 21 دو و میدانی کار به دومین دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به تایلند اعزام شده بود، توانست به 5 مدال رنگارنگ توسط بهاره جهان تیغ (1500 متر - مدال نقره)، ریحانه آرانی (پرتاب چکش - مدال برنز)، رضا کفایتی ( دهگانه - مدال برنز)، مریم محبی (400 متر - مدال برنز) و سید امیر زمان پور (3000 متر - مدال برنز) دست یابد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۷۳۵/دوومیدانی_کار_آران_و_بیدگلی_در_مسابقات_قهرمانی_نوجوانان_آسیا_از_کسب_مدال_باز_ماند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: