Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@21:28:36 GMT

حرکت عجیب مامور حراست جشنواره برای حفظ حجاب دختر نوازنده چینی ! + عکس ها

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۵۸۶۶/حرکت_عجیب_مامور_حراست_جشنواره_برای_حفظ_حجاب_دختر_نوازنده_چینی_عکس_ها

حرکت عجیب مامور حراست جشنواره برای حفظ حجاب دختر نوازنده چینی ! + عکس ها

سومین شب جشنواره موسیقی فجر با 10 اجرا از 9 گروه موسیقی به کار خود پایان داد. آفتاب‌‌نیوز : سومین شب جشنواره موسیقی فجر با 10 اجرا از 9 گروه موسیقی به کار خود پایان داد.

شاید یکی از اتفاقات جالب این جشنواره در شب سوم، تذکر حراست جشنواره به نوازنده خانم چینی باشد. به طوری که، خانه درام چین و محسن شریفیان (لیان) اجرای بخش بین‌الملل در فرهنگسرای نیاوران در سانس دوم را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنسرت اتفاق جالبی افتاد؛ شال یکی از نوازندگان زن از سرش افتاد و حراست جشنواره، روی سن آمد و شال را به حالت اول برگرداند که این نوازنده با حجاب اجرا کند.


منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۵۸۶۶/حرکت_عجیب_مامور_حراست_جشنواره_برای_حفظ_حجاب_دختر_نوازنده_چینی_عکس_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: