Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@09:08:53 GMT

درخواست احمد توکلی از شرکت کنندگان در مراسم ترحیم فرزندش 

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۰۲۱/درخواست_احمد_توکلی_از_شرکت_کنندگان_در_مراسم_ترحیم_فرزندش

درخواست احمد توکلی از شرکت کنندگان در مراسم ترحیم فرزندش 

دکتر احمد توکلی که داغدار غم از دست دادن فرزندش (محمد) است در تماسی اعلام کرد:  از همه شرکت کنندگان در مراسم یادبود‌ی که طی روزهای آینده در تهران و بهشهر برگزار میشود درخواست می‌کنم  از چاپ پیام تسلیت در مطبوعات  ارسال دسته گل و بنر تسلیت خوداری نمایند . وی افزود : نیازی به هزینه های زاید و تشریفاتی در این موارد نیست و مطمینم روح فرزندم از این اقدام عزیزان شاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گفتنی است مراسم ترحیم آن مرحوم درتهران و  بهشهر برگزار می‌شود.

مراسم تهران

روز دوشنبه 30 بهمن از ساعت 14.30 تا 16 در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین برگزار می‌گردد.

مراسم بهشهر

روز سه‌شنبه اول اسفند نیز مراسمی  از ساعت 15 لغایت 17 در مسجد مهدیه بهشهر منعقد خواهد شد 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۰۲۱/درخواست_احمد_توکلی_از_شرکت_کنندگان_در_مراسم_ترحیم_فرزندش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: