Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@20:19:46 GMT

رژیم آل‎خلیفه ارزش‎های سیاسی و دینی را زیرپا گذاشته است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۱۲۳/رژیم_آل_خلیفه_ارزش_های_سیاسی_و_دینی_را_زیرپا_گذاشته_است

رژیم آل‎خلیفه ارزش‎های سیاسی و دینی را زیرپا گذاشته است

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف، در خطبه‎های نماز جمعه دیروز که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، به انتقاد از سیاست‎های حکومت آل‎خلیفه پرداخت و خاطرنشان کرد: اقدام آل‎خلیفه در اعدام سه تن از جوانان شیعه، منجر به برانگیختن خشم مردم بحرین شد.

حجت الاسلام قبانچی تصریح کرد: ​حکومت بحرین همه ارزش‎های سیاسی، دینی و اخلاقی را با تحت فشار قرار دادن مردم زیر پا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در بخش دیگری از خطبه های خود بر ضرورت مشارکت فعال در انتخابات تاکید کرد و بیان داشت که ملت عراق باید افراد صالح، شایسته و دارای تجربه و کارنامه پاک را برای ورود به پارلمان آینده این کشور انتخاب کنند.
 
وی در پاسخ به کسانی که مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت می‎کنند، گفت: هدف از چنین اقداماتی ابقای فاسدین در حکومت است. رمز پیروزی در این مرحله تجدید نظر مردم در انتخاب سیاستمداران برای رهبری کشور است.
 
امام جمعه نجف بر ضرورت احترام به حقوق شهروندی تاکید کرد و اظهار داشت: مسؤولان ذی ربط باید طبق قانون توجه بیشتری به حقوق مردم در زمینه‎های آموزشی و درمانی داشته باشند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۱۲۳/رژیم_آل_خلیفه_ارزش_های_سیاسی_و_دینی_را_زیرپا_گذاشته_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: