Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@01:57:19 GMT

رفع اختلال سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی از شنبه

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۲۳۰/رفع_اختلال_سامانه_ثبت_نام_کارت_هوشمند_ملی_از_شنبه

ساعت 24-سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از رفع اختلال سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: ظرفیت سامانه ثبت نام را افزایش خواهیم داد.

سیف الله ابوترابی گفت: به دلیل حجم بالای مراجعه برای ثبت نام کارت هوشمند ملی در ماه پایانی باقی مانده از سال، سیستم ثبت نام مختل شد.

وی ادامه داد: با کمک وزارت فناوری اطلاعات، ظرفیت ثبت نام کارت هوشمند ملی بیشتر شده و از شنبه، ابتدای هفته آینده مشکل ثبت نام ها حل خواهد شد و متقاضیان می توانند پیش ثبت نام را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هیچ نگرانی برای متقاضیان وجود ندارد و آنها می توانند تا آخرین روز اسفند ماه پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۳۰/رفع_اختلال_سامانه_ثبت_نام_کارت_هوشمند_ملی_از_شنبه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: