Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:55:30 GMT

15 نفر از مسافران هواپیمای سانحه دیده اهل کهگیلویه و بویراحمد هستند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۳۴۷/۱۵_نفر_از_مسافران_هواپیمای_سانحه_دیده_اهل_کهگیلویه_و_بویراحمد_هستند

15 نفر از مسافران هواپیمای سانحه دیده اهل کهگیلویه و بویراحمد هستند

یاسوج- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 نفر از 66 مسافر جان‌باخته سانحه پرواز 3704 تهران یاسوج، اهل شهرهای مختلف این استان و بقیه از سایر استان‌ها هستند.

عزیز فیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر مسافران فوت شده این حادثه اهل استان تهران بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فوت شدگان این حادثه شامل 33 نفر از استان تهران، یک تن از فارس، 3 نفر از البرز ، پنج تن اهل مازندران ، یک نفر اهل قزوین ، یک تن از قم ،2 نفر از بوشهر ، یک تن از گلستان ، یک نفر از کرمان و 2 تن از نیروهای امنیتی هستند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیشتر عملیات انتقال اجساد سانحه هوایی تهران-یاسوج از سمت شهر سی سخت خواهد بود.
فیلی عنوان کرد: پیکرهای جان باختگان پس از انتقال به پایین قله دنا به یاسوج منتقل می‌شوند.
جست‌وجو برای یافتن جانباختگان این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شده بود.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز گذشته پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
9868/6110/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۳۴۷/۱۵_نفر_از_مسافران_هواپیمای_سانحه_دیده_اهل_کهگیلویه_و_بویراحمد_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: