Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@23:51:54 GMT

برگزاری دوره تربیت مربی «روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن» در یزد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۴۰۸/برگزاری_دوره_تربیت_مربی_روخوانی_و_روانخوانی_و_حفظ_قرآن_در_یزد

محمدرضا کارگر، رییس شعبه مرکزی واحد برادران جامعه‌القرآن استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد از برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی و حفظ تخصصی قرآن کریم در استان یزد خبر داد.
وی ادامه داد: این دوره با هدف تربیت استاد و مربی قرآن کریم جهت استفاده در شعبات متعدد جامعه القران و موسسه های قرآنی استان در دو واحد برادران و خواهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگر افزود: این دوره با حضور استاد و حافظ کل قرآن کریم، حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر آموزش واحد برادران و خواهران جامعه القرآن کشور برگزار خواهد شد.
رییس شعبه مرکزی واحد برادران جامعه القرآن استان یزد با اشاره به شرایط این دوره گفت:  حفظ حداقل 10 جزء قرآن و تسلط کامل بر آن و گذراندن دوره تجوید قرآن کریم از شرایط این دوره است.
وی ادامه داد: ثبت نام این دوره از اول آذرماه آغاز شده و علاقه مندان تا 25 آذرماه جاری مهلت دارند تا برای ثبت نام با شماره های 37304188 ، 09137744778 (زرگر باشی) و 09135268076 (حسینی نسب مدیر آموزش واحد برادران جامعه القرآن استان یزد) تماس حاصل فرمایند.
رییس شعبه مرکزی واحد برادران جامعه‌القرآن استان یزد تصریح کرد: تاریخ برگزاری ین دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۴۰۸/برگزاری_دوره_تربیت_مربی_روخوانی_و_روانخوانی_و_حفظ_قرآن_در_یزد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: