Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:02:44 GMT

برپایی نمایشگاه خلاقانه پدافند غیرعامل توسط کودکان آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۴۸۵/برپایی_نمایشگاه_خلاقانه_پدافند_غیرعامل_توسط_کودکان_آذربایجان_غربی

برپایی نمایشگاه خلاقانه پدافند غیرعامل توسط کودکان آذربایجان غربی

ارومیه- ایرنا- آموزش‌های پدافند غیرعامل به شیوه‌های غیر مستقیم و جذاب در قالب آثار خوشنویسی و عروسک‌های دست ساز اعضای مراکز کانون آذربایجان‌غربی در ارومیه گشایش یافت.

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 20 اثر خوشنویسی و 20 عروسک‌ دست ساز اعضای مراکز کانون استان با پوشش ایرانی اسلامی در نمایشگاهی با عنوان «تار و پود روشنی» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد زاهدی افزود: تولید انیمیشن و برپایی کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی و عروسک سازی از فعالیت‌های کانون استان در هفته پدافند غیرعامل است.
به گزارش ایرنا این نمایشگاه تا دوازدهم آبان ماه جاری در مجتمع شهید رسول فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه از ساعت 8 تا 17 دایر است.
پدافند غیرعامل به معنی کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران بدون استفاده از اقدامات نظامی و فقط با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیر نظامی، فنی و مدیریتی است و موضوع های فرهنگی بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهد.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 ** خبر: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۴۸۵/برپایی_نمایشگاه_خلاقانه_پدافند_غیرعامل_توسط_کودکان_آذربایجان_غربی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: