Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@09:42:53 GMT

صعود ۳۰۰ نفر از کوهنوردان کشوری به قله شهباز شازند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۹۰۷/صعود_۳۰۰_نفر_از_کوهنوردان_کشوری_به_قله_شهباز_شازند

صعود ۳۰۰ نفر از کوهنوردان کشوری به قله شهباز شازند

رئیس هیئت کوهنوردی استان مرکزی از صعود ۳۰۰ نفر از کوهنوردان حرفه‌ای کشور به قله «شهباز» در شازند به مناسبت ایام‌الله فجر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک رضایی رئیس هیئت کوهنوردی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شازند ما گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با فدراسیون کوهنوردی، استان مرکزی میزبان صعود سراسری کوهنوردان حرفه‌ای کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای اسکان، تغذیه و ایاب و ذهاب کوهنوردان در جلسه‌ای با فرماندار شازند انجام شده است، افزود: این صعود به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، در تاریخ های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه امسال انجام می‌شود.

رئیس هیئت کوهنوردی استان مرکزی ادامه داد: در این صعود ۳۰۰ نفر از کوهنوردان حرفه‌ای کشور، قله ۳۳۳۸ متری «شهباز» در شهرستان شازند و در نزدیکی روستای «سورانه» را فتح خواهند کرد.

رضایی خاطر‌نشان کرد: در این برنامه شاهد کلنگ‌زنی قرارگاه کوهنوردی شهرستان در کوهپایه قله «شهباز» و  روستای «سورانه» خواهیم بود، که محل این قرارگاه در نظر گرفته شده است و به محض اینکه زمین مورد نظر به هیئت کوهنوردی واگذار شود، کار ساخت آن آغاز می‌شود.

قله شهباز در استان مرکزی و در رشته کوه‌های ممتد مرکزی ایران قرار گرفته و رشته کوهی منفرد و در جنوب غربی روستای سورانه از توابع شهرستان شازند، واقع شده است که با ۳۳۳۸ متر ارتفاع، جزء بلندترین قله‌های استان محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۹۰۷/صعود_۳۰۰_نفر_از_کوهنوردان_کشوری_به_قله_شهباز_شازند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: