Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@22:58:33 GMT

حضور کلاه سبزهای ارتش در عملیات روز سوم جست و جو

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۹۴۳/حضور_کلاه_سبزهای_ارتش_در_عملیات_روز_سوم_جست_و_جو

رویداد۲۴-تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی ایران برای صعود به ارتفاعات دنا به منطقه اعزام شدند. بنا به درخواست ستاد بحران و دستور فرمانده نزاجا قرارگاه جستجو و تفحص در گروه ۲۲ شهرضا با حضور امیر سرتیپ نعمتی جانشین نزاجا تشکیل  و کلاه سبزهای ارتش روانه منطقه سقوط هواپیما شدند. تیم های تکاور تیپ  ۶۵ نوهد فردا صبح به مناطق صعب العبور صعود و عملیات جستجو و تفحص را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نیروی زمینی ارتش و فرمانده هوانیروز نیز در این عملیات حضور دارند.

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۹۴۳/حضور_کلاه_سبزهای_ارتش_در_عملیات_روز_سوم_جست_و_جو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: