Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:04:42 GMT

برگزاری مسابقات دومینو و سازه ماکارون

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۶۹۵۰/برگزاری_مسابقات_دومینو_و_سازه_ماکارون

برگزاری مسابقات دومینو و سازه ماکارون

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نورنیا مسئول برگزاری مسابقات دومینو و سازه ماکارون در شیرگاه گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم برتر به مسابقات استانی که اسفند امسال در بابلسر برگزار می‌شود شرکت کردند.
وی افزود: ۶ تیم برتر این دوره اردیبهشت سال آینده در مسابقات کشوری و به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف تهران حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول برگزاری مسابقات دومینو و سازه ماکارون در شیرگاه گفت: در رشته سازه ماکارون تیم دبیرستان شهید ابراهیمی، مدرسه فضیلت و مدرسه امام رضا (ع) در رشته دومینو مقطع ابتدایی مدرسه زهره بنیانیان، پرتو دانش و مدرسه فاطمیه و در مقطع متوسطه اول و دوم تیم لوازم التحریر شعبانزاده، دبیرستان بنت الهدی و دبیرستان شهید ابراهیمی عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/آ

مسابقات دومینو و سازه ماکارون در سوادکوه شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۹۵۰/برگزاری_مسابقات_دومینو_و_سازه_ماکارون را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: