Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@07:26:24 GMT

اسامی‌مسافران هواپیمای‌تهران یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۷۰۰۵/اسامی_مسافران_هواپیمای_تهران_یاسوج

اسامی سرنشینان هواپیمای سقوط کرده تهران ـ یاسوج اعلام شد. ناطقان: هواپیمای ATR متعلق به هواپیمایی آسمان که صبح امروز از رادار خارج شده بود در حوالی سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما که ساعت 8 و 54 دقیقه از تهران عازم یاسوج شده بود از ساعتی پیش از رادار خارج شد. گفته می شود این پرواز دست کم 60 مسافر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسامی سرنشینان این هواپیما به شرح ذیل است:
احمد غلامی، مژگان نظری، حسین رستمی، مریم عابدی، احمد انواری، محمد برزگری، رویا داخته، مجیداسلامی، مهدی قرالی، حسن‌رضا قرالقی، زیبا گلیپور، زهرا ایمانی‌مهر، عبدالرضا کردی، محمد نجات، محمدصادق نوری، امیر پورشعبان،
منبع: فارس برچسب ها: هواپیمای ATR ، هواپیمایی آسمان ، سقوط هواپیما

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۰۰۵/اسامی_مسافران_هواپیمای_تهران_یاسوج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: