Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:56:42 GMT

لیگ قهرمانان آسیا| شکست خانگی بوریرام تایلند برابر حریف کره‌ای

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۰۵۷۷/لیگ_قهرمانان_آسیا_شکست_خانگی_بوریرام_تایلند_برابر_حریف_کره_ای

لیگ قهرمانان آسیا| شکست خانگی بوریرام تایلند برابر حریف کره‌ای

دومین بازی هفته دوم گروه G لیگ قهرمانان آسیا با شکست خانگی بوریرام تایلند همراه شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) تیم بوریرام تایلند در مصاف با ججو یونایتد کره‌جنوبی 2 بر صفر شکست خورد. لیجانگ (2) و گروز (21)  گل‌های تیم ججو یونایتد کره‌جنوبی را به ثمر  رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین بازی امروز گروه G لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های سرزو اوزاکای ژاپن و تیانجین چین به تساوی بدون گل بسنده کرده بودند. در جدول رده‌بندی این گروه تیم‌های سروز اوزاکای ژاپن (4)، ججو یونایتد کره‌جنوبی (3)، گوانگژوی چین (2) و بوریرام تایلند (1) رتبه‌های اول تا چهارمی را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,28/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۵۷۷/لیگ_قهرمانان_آسیا_شکست_خانگی_بوریرام_تایلند_برابر_حریف_کره_ای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: