Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@05:23:22 GMT

پیروزی ججو یونایتد برابر بوریرام تایلند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۰۵۷۸/پیروزی_ججو_یونایتد_برابر_بوریرام_تایلند

تیم فوتبال ججو یونایتد موفق شد در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سد نماینده تایلند عبور کند. ناطقان: هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا با انجام یک دیدار دیگر از گروه G  پیگیری شد. در دیدار که از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد، تیم فوتبال ججو یونایتد کره جنوبی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد حریف خود، بوریرام تایلند بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را لی چانگ مین و کروز به ثمر رساندند.

در این گروه تیم فوتبال سرزو اوزاکا ژاپن با چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های ججو یونایتد، گوانگژو و بوریرام به ترتیب دوم تا چهارم هستند. منبع: ایسنا برچسب ها: ججو یونایتد ، بوریرام تایلند ، پیروزی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۵۷۸/پیروزی_ججو_یونایتد_برابر_بوریرام_تایلند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: