Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@08:58:25 GMT

نخستین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شهرستان مهریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۰۷۱۹/نخستین_نمایشگاه_اقتصاد_مقاومتی_و_صنایع_تبدیلی_شهرستان_مهریز_افتتاح_شد

نخستین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شهرستان مهریز افتتاح شد

این نمایشگاه شامل صنایع دستی و مشاغل خانگی ، وسایل تزئینی ، انواع قلاب ، لباس کودکان ، اسباب بازی ، داروهای گیاهی و انواع بافتنی ها و طراحی روی پارچه است که تا پایان دهه فجر همه روزه در ساعات اداری برای بازدید دایر است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به همت کارگروه افتصاد مقاومتی مجمع عالی بسیج شهرستان پیگیری و با همکاری بانوان بسیجی راه اندازی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: تقویت و حمایت مشاغل خانگی ، معرفی صنایع دستی ، ایجاد انگیزه و رقابت بین بانوان فعال در حوزه اقتصادی و مشاغل خانگی جزو هدف های برپایی نمایشگاه است .
وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده با همکاری ستاد نمازجمعه مهریز نمایشگاه روزهای جمعه هر هفته دایر است،علاقه مندان می توانند برای معرفی کالاهای خود اقدام کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز یادآور شد: این شهرستان توانمندی های زیادی برای تولید صنایع دستی دارد، باید با به کارگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی، نوآوری های بومی و محلی به صنایع دستی شهرستان رونق داد.
سلمانی افزود: از ماموریت های مهم بسیج ، توجه عملی به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی شدن کامل اقتصاد مقاومتی است .
مهریز 100 پایگاه مقاومت بسیج و افزون بر 20 هزار بسیجی دارد .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۷۱۹/نخستین_نمایشگاه_اقتصاد_مقاومتی_و_صنایع_تبدیلی_شهرستان_مهریز_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: