Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@18:23:25 GMT

واکنش علی نصیریان به انتقادات از فصل دوم «شهرزاد»/ ترجیح می‌دهم هیچ حرفی نزنم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۰۷۴۴/واکنش_علی_نصیریان_به_انتقادات_از_فصل_دوم_شهرزاد_ترجیح_می_دهم_هیچ_حرفی_نزنم

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال در فیلم «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان آرا حضور دارم و تا آنجا که می‌دانم این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال خواهد رسید.

به گزارش صدای ایران،او درباره حضور خود در فیلم «حکایت دریا» افزود: البته بازی من در فیلم بازی بسیار کوتاهی و در حد یک سکانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم را به خاطر احترام فراوانی که برای بهمن فرمان آرا قائل هستم پذیرفتم و چون آن را ندیده‌ام در مورد کیفیتش نمی‌توانم نظر درستی بدهم.

بازیگر نقش «بزرگ آقا» درباره ایفای نقش در فیلم «امپراتور جهنم» تصریح کرد: من این فیلم را نیز به صورت کامل ندیده‌ام اما بازی در این اثر بسیار دشوار بود. شرایط جوی برف و باران کار ما را برای تولید این فیلم بسیار سخت کرده بود.

او درباره اهمیت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: من به عنوان یک بازیگر بهترین عمل خود را انجام می‌دهم و واقعیت امر به هیچ وجه به جایزه و سیمرغ جشنواره فکر نمی‌کنم و برایم مهم نیست.

نصیریان درباره انتقادات فراوانی که به فصل دوم شهرزاد وارد شده خاطرنشان کرد: من تمام قسمت‌های فصل دوم را دیده‌ام. بالاخره دوستان تلاش کرده‌اند و اثر ساخته شده است. دیگر ترجیح می‌دهم در مورد سریال شهرزاد هیچ حرفی نزنم.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۷۴۴/واکنش_علی_نصیریان_به_انتقادات_از_فصل_دوم_شهرزاد_ترجیح_می_دهم_هیچ_حرفی_نزنم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: