Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:05:55 GMT

ايجاد 1250 فرصت شغلي پايدار با نام تا مهر 97 در شهرستان راور

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۰۹۴۲/ایجاد_۱۲۵۰_فرصت_شغلی_پایدار_با_نام_تا_مهر_۹۷_در_شهرستان_راور

ايجاد 1250 فرصت شغلي پايدار با نام تا مهر 97 در شهرستان راور

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - رئيس ستاد اجرايي فرمان امام خميني (ره) از ايجاد هزار و 250 فرصت شغلي پايدار و با نام تا مهرماه سال 97 در شهرستان راور خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا و به نقل از روابط عمومي استانداري کرمان، محمد مخبر در نشست ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادي) شهرستان راور به ميزباني ستاد اجرايي فرمان امام (ره) در تهران افزود: استاندار کرمان استانداري پا به رکاب و از خودگذشته است که مي توان چنين مدل مديريتي را به عنوان الگو در سراسر کشور اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي اظهار کرد: امکان نجات کشور در گروي تکيه به مردم اعم از مالي، دلسوزي و غيره و همچنين انجام کارهاي ستادي توسط مديران در استانها است که اين 2 مهم در استاندار کرمان به خوبي ديده مي شود که نيازمند بسط در سراسر کشور است.
مخبر با بيان اينکه در برخي استانهاي کشور با توجه به تخصيص و اعتبار مورد نياز شاهد هيچگونه حرکتي نيستيم اظهار کرد: هدف ما ايجاد سه هزار فرصت شغلي تا اسفندماه سال 98 است که تعهد مي کنيم از اين تعداد تا 30 مهر 97، هزار و 250 شغل پايدار در شهرستان راور با نام و مستندات و با تاييد استانداري کرمان ايجاد کنيم.
وي ادامه داد: توسط ستاد فرمان اجرايي امام (ره) نيز 300 ميليون تومان براي بازسازي مراکز فرهنگي آسيب ديده، 500 ميليون تومان وام قرض الحسنه در قالب صندوق هاي خرد روستايي و 200 ميليون تومان براي بازسازي اماکن ورزشي آسيب ديده شهرستان راور در نظر گرفته خواهد شد.
3029
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۹۴۲/ایجاد_۱۲۵۰_فرصت_شغلی_پایدار_با_نام_تا_مهر_۹۷_در_شهرستان_راور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: