Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:49:12 GMT

کسب ۶ مدال طلا و برنز توسط ورزشکارن پرورش اندام کلاله + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۱۳۶/کسب_۶_مدال_طلا_و_برنز_توسط_ورزشکارن_پرورش_اندام_کلاله_تصاویر

کسب ۶ مدال طلا و برنز توسط ورزشکارن پرورش اندام کلاله + تصاویر

پرورش اندام کاران شهرستان کلاله در مسابقات شمال کشور این رشته توانستند 6 مدال طلا و برنز کسب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ار کلاله خبر، مسابقات پرورش اندام شمال کشور به میزبانی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد که در پی آن محمد کریم مقدم، عرفان قاسم زاده، ابراهیم خردمند، محمود کول ، امیر فریزاد و الیاس شادمان از شهرستان کلاله توانستند 4 مدال طلا و 2 مدال برنز این مسابقات را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۱۳۶/کسب_۶_مدال_طلا_و_برنز_توسط_ورزشکارن_پرورش_اندام_کلاله_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: