Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@08:19:15 GMT

تصویری دیدنی از محل زندگی شیرهای دریایی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۱۷۳/تصویری_دیدنی_از_محل_زندگی_شیرهای_دریایی

تصویری دیدنی از محل زندگی شیرهای دریایی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه نشنال جئوگرافی یکی از مشهورترین وب سایت های منتشر کننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست به شمار می رود که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می گذارد.

این بار عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری دیدنی از شیرهای دریایی بازیگوش در جزیره هورنبی(Hornby) واقع در سواحل ونکوور کانادا اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این  جزیره کوچک  محل زندگی جمعیت زیادی از شیرهای دریایی است.

گفتنی است؛ شیر دریایی پستانداری است که در دریا زندگی می‌کند. اما برای به دنیا آوردن بچه‌های خود ساحل می‌آید.شیرهای دریایی در اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس زندگی می‌کنند. آن‌ها روی خشکی سریع‌تر از انسان حرکت می‌کنند و در دریا هم می‌توانند با سرعت چهل کیلومتر در ساعت شنا کنند.شیرهای دریایی نر در خشکی قلمرویی برای خودشان معین می‌کنند و سپس سعی می‌کنند جانور ماده را به قلمرو خود بکشانند.

در ادامه با ما همراه باشید تا عکس روز نشنال جئوگرافیک را مشاهده نمایید.

انتهای پیام/

شیرهای دریایی بازیگوش در عکس روز نشنال جئوگرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۱۷۳/تصویری_دیدنی_از_محل_زندگی_شیرهای_دریایی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: