Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@02:17:03 GMT

ده روسی: شاختار؟ توصیه ای ندارم؛ اگر سرما و برف اینقدر تاثیر داشت، تیم های روس و اوکراینی هرسال قهرمان اروپا می شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۱۹۱/ده_روسی_شاختار_توصیه_ای_ندارم_اگر_سرما_و_برف_اینقدر_تاثیر_داشت_تیم_های_روس_و_اوکراینی_هرسال_قهرمان_اروپا_می_شدند

ده روسی: شاختار؟ توصیه ای ندارم؛ اگر سرما و برف اینقدر تاثیر داشت، تیم های روس و اوکراینی هرسال قهرمان اروپا می شدند

کاپیتان جالوروسی با روحیه ای مثال زدنی آماده دیدار حساس در اوکراین است.

طرفداری- همان طور که در طرفداری خواندید، الساندرو فلورنتزی در آخرین لحظات به دلیل دل درد نتوانست همراه با دی فرانچسکو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود و به جای او، ده روسی روبرو خبرنگاران نشست تا در مورد دیدار تیمش با شاختار دونتسک به گفتگو بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Football-Italia، ده روسی گفت:

می دانم که این بازی چقدر مهم است اما فشار مناسبی دارد. بازی رفت و برگشت است، هم تیمی هایم خوب کار می کنند و بر دورانی سخت غلبه کردند. ما نشان دادیم که چقدر در داخل مجموعه تیم متحدیم پس به عنوان کاپیتان نیازی نیست که توصیه ای داشته باشم.

شاختار دونتسک پس از دو ماه تعطیلی زمستانی فقط یک بازی رسمی انجام داده است. ده روسی در این مورد گفت:

فکر نمی کنم ما در وضعیت بهتری باشیم. به خوبی می دانیم که پس از مدتی کارشان را شروع کردند اما مطمئن هستیم که آنها شش یا هشت هفته اخیر را فقط صرف این مسابقه کردند، پس امتیازی محسوب می شود. در کل فکر نمی کنم تاثیر چندانی داشته باشد. وضعیت آب و هوا تا حدی تاثیر دارد چون برای ما تازگی دارد اما فقط تا حد اینطور است. بازی 11 به 11 انجام می شود؛ اندازه زمین هم مثل زمین ماست!

فقط باید در دقایق ابتدایی حواسمان را جمع کنیم و به شرایط عادت کنیم اما اگر برف این قدر تاثیر داشت،  تیم های روس و اوکراینی هر سال لیگ قهرمانان اروپا را می بردند.

ما گامی بزرگ در مرحله گروهی برداشتیم؛ اتلتیکو مادرید را حذف کردیم و چلسی را شکست دادیم. صعود به یک چهارم نهایی به عنوان یکی از هشت تیم صدرنشین در اروپا، نگاهی متفاوت به این فصل داد و حالا فرقش با حذف شدن مشخص شد.

در این فصل لیگ قهرمانان اروپا، کارمان تقریبا بی عیب و نقص بوده است. با این حال، می خواهیم پیش برویم نه برای اینکه فصل مان را درست کنیم بلکه به خاطر اینکه می خواهیم خوب نتیجه بگیریم. دلیلی نمی بینم که این فصل را ناکامی بنامم.

ده روسی در شکست رم برابر شاختار در فصل 11-2010 حضور داشت و بازی برگشت هم محرومیت سنگینی برای او به همراه داشت زیرا به سختی به صورت داریو سرنا کوبید. او در این مورد گفت:

آن حذف دردناک بود اما قضیه مربوط به خیلی وقت پیش است. من بازی های زیادی را باختم؛ این طور نیست که به هر موقعیتی به چشم انتقام نگاه کنم. وابستگی به گذشته وجود ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۱۹۱/ده_روسی_شاختار_توصیه_ای_ندارم_اگر_سرما_و_برف_اینقدر_تاثیر_داشت_تیم_های_روس_و_اوکراینی_هرسال_قهرمان_اروپا_می_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: