Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@08:34:16 GMT

ژکو: در مقابل شاختار می دانیم که باید چه بکنیم؛ تیم اوکراینی بسیار تکنیکی است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۱۹۲/ژکو_در_مقابل_شاختار_می_دانیم_که_باید_چه_بکنیم_تیم_اوکراینی_بسیار_تکنیکی_است

ژکو: در مقابل شاختار می دانیم که باید چه بکنیم؛ تیم اوکراینی بسیار تکنیکی است

مهاجم بوسنیایی جالوروسی، شاختار دونتسک را رقیبی قوی می بیند.

طرفداری- ادین ژکو مهاجم رم تایید کرد تیمش آماده دیدار با شاختار دونتسک است؛ تیم اوکراینی فرداشب پذیرای پایتخت نشینان ایتالیاست. ژکو در مصاحبه ای با RomaTV گفت:

پس از سه برد متوالی روحیه بالایی داریم؛ تیم آماده است و ما واقعا از سیستم جدید لذت می بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان شاختار تکنیک فوق العاده ای دارند و فقط یک بازی رسمی پس از تعطیلات زمستانی داشته اند، پس از نظر فیزیکی شاید برتری داشته باشیم. ما باید نهایت تلاش مان را انجام دهیم و از موقعیت ها نهایت استفاده را ببریم.

شاختار برزیلی های زیادی دارد و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بالاتر از ناپولی قرار گرفت. ژکو گفت:

به همراه لیورپول، شاختار تنها تیمی است که توانسته منچسترسیتی را در این فصل شکست دهد و تیم پپ گواردیولا در حال حاضر بهترین است. تکلیف این بازی ها در طول 180 دقیقه مشخص می شود، نه 90 دقیقه، و باید به فکر نتیجه نهایی باشیم. (البته سیتی دیشب به ویگان هم باخت.)

اینکه برگزاری بازی رفت در خارج خانه امتیاز محسوب می شود یا نه را نمی دانم، چون اخیرا ما در خانه در گلزنی مشکل داشتیم. ما بازیکنان باتجربه ای در اروپا داریم، فقط من نیستم، دنیله ده روسی و الکساندر کولاروف هم هستند. ما می دانیم که باید چه کنیم.

ما در مرحله گروهی بسیار قوی عمل کردیم و هیچکس فکر نمی کرد که بتوانیم چلسی را شکست دهیم و اتلتیکو مادرید را پشت سر بگذاریم. یعنی در اروپا خوب کار کردیم، اما نباید مغرور شویم. فرصت بزرگی برای همه ماست؛ برای بازیکنان، برای باشگاه و هواداران، که با هم پیش برویم.

رم باشگاهی است که باید هر فصل در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد. ما باید در این سه ماه آینده خوب کار کنیم؛ مهم نیست چه کسی گل می زند یا چه کسی پاس گل می دهد. همگی باید به همراه یکدیگر به رم کمک کنیم تا برنده شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۱۹۲/ژکو_در_مقابل_شاختار_می_دانیم_که_باید_چه_بکنیم_تیم_اوکراینی_بسیار_تکنیکی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: