Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@04:03:37 GMT

تسریع در ساخت فاز دوم زائرسرای راهیان نور قزوین در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۳۰۲/تسریع_در_ساخت_فاز_دوم_زائرسرای_راهیان_نور_قزوین_در_خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, علی فرخزاد در نشست بررسی آخرین وضعیت زائرسرای کاروان راهیان نور قزوین در خرمشهر گفت: تمام دستگاه هایی که از قبل وظایف آن ها مشخص شده است باید برای اجرای فاز دوم این زائرسرا کار خود را آغاز کنند.
وی اضافه کرد:اجرا و ساخت قطعه دوم این زائرسرا نیازمند تامین نقدینگی است که باید از سوی دستگاه های مورد نظر در این زمینه مورد توجه قرار بگیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول مهندسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین هم در این نشست گفت:این طرح در سه قطعه طراحی شده که قرار است اعتبارات آن با همکاری سپاه، استانداری و شهرداری های قزوین، محمدیه و الوند تامین و اجرا شود.
محمدحسین هادی لو افزود: قطعه اول این طرح در سه هزار و 150متر مربع بنا احداث شده و 800 زائر عادی و 200 نفر به صورت کف خواب در آن پذیرش می شوند.
وی ادامه داد: برای این فاز چشمه های سرویس بهداشتی، حمام و نماز خانه اجرا شده و همچنین تمام ساختمانها به امکاناتی چون پتو و کولرگازی مجهز شده است.
این مسئول گفت:این مجموعه در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع احداث شده که900 متر آن حصار کشی دارد و اکنون برای نزدیک پنج هزار متر مربع از آن نیز محوطه سازی شامل آسفالت، جدول کاری و فضای سبز ایجاد شده است تا زائران مناطق عملیاتی یک تا دو شب در آن اسکان یابند.
هادی لو گفت : قطعه اول این پروژه با 50میلیارد ریال اعتبار تکمیل شده است .

وی اضافه کرد : قطعه دوم این طرح شامل ساخت 34 سوئیت 50 متری است که نیازمند 35میلیارد ریال اعتبار است.

به گفته مسئول مهندسی سپاه صاحب الامر(عج)استان، قطعه سوم این طرح هم شامل نمازخانه بزرگ، ساختمان اداری، آشپزخانه و محل سرو غذا است که در صورت تامین اعتبار برای سال آینده اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۳۰۲/تسریع_در_ساخت_فاز_دوم_زائرسرای_راهیان_نور_قزوین_در_خرمشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: