Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-27@02:45:09 GMT

شاهدایی در یک‌قدمی برکناری؛ اتهام: فساد مالی همسر و فرزندان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۳۳۹/شاهدایی_در_یک_قدمی_برکناری_اتهام_فساد_مالی_همسر_و_فرزندان

شاهدایی در یک‌قدمی برکناری؛ اتهام: فساد مالی همسر و فرزندان

گروه اقتصادی: درحالی‌که چندی پیش برخی منابع خبری از قائم‌مقامی مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبردادند،شنیده‌ها حاکی است که بیژن زنگنه وزیر نفت تصمیم دارد او را برکنار کند.

به گزارش بولتن نیوز، اختلاف‌نظر بین مرضیه شاهدایی و بیژن زنگنه بالاگرفته است.مرضیه شاهدایی هم‌اکنون یک سال و 3 ماه است به‌عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین مدیر زن در صنعت نفت محسوب می‌شود که پس از پیروزی انقلاب توانسته به جایگاه معاون وزیری برسد،بااین‌حال شنیده‌های خبرنگار بولتن نیوز حکایت از آن دارد که زنگنه تصمیم به برکناری شاهدایی را دارد.

گفته می‌شود دلیل این تصمیم ابهاماتی است در خصوص همسر و فرزندان مرضیه شاهدایی که باید شفاف سازی شود .همسر خانم شاهدایی کارمند شرکت ملی نفت است.

شاهدایی که به‌شدت از این موضوع ناراحت است در جمع خصوصی گفته که کسانی قصد دارند، او را تخریب کنند به این دلیل که زنگنه تصمیم داشته او را به‌عنوان قائم‌مقام وزیر نفت منسوب کند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۳۳۹/شاهدایی_در_یک_قدمی_برکناری_اتهام_فساد_مالی_همسر_و_فرزندان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: