Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@14:53:28 GMT

دیدار پاسداران با خانواده معظم شهدا در کوثر

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۶۵۱/دیدار_پاسداران_با_خانواده_معظم_شهدا_در_کوثر

دیدار پاسداران با خانواده معظم شهدا در کوثر

در آستانه یادواره 100 شهید کوثر و 2 شهید گمنام، پاسداران سپاه ناحیه کوثر و خلخال با خانواده معظم سردار شیری در شهر گیوی دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان ضمن دیدار با خانواده های معظم شهید سرافراز سردار شیری، از صبر و مقاومت و پایداری شهدای ایران اسلامی در راه حفظ ارزشهای والای انقلاب تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سخنان خود اظهار کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و دلجویی از آنها، روحیه مسئولین نظام را برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم تقویت می کند.

فرمانده سپاه کوثر اضافه کرد: امیدواریم با خدمت بیشتر به مردم و خانواده های معظم شهدا، ضمن ادامه دادن راه روشن و درخشان آنان در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار بیش از پیش این نظام الهی گام برداریم.

سرهنگ پوررحمان نیز در این دیدار با بیان اینکه ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان پاداش بزرگی در نزد خداوند متعال دارد، افزود: در این دنیا منزل شهدا بسیار زیاد و غیرقابل مقایسه با دیگر خدمات است.

وی اظهار کرد: خانواده شهدا با تقدیم فرزندانی رشید و شایسته به اجتماع اسلامی، همچون ستارگانی در تارک کشور می درخشند و دیدار با این خانواده ها برکتی است که خداوند نصیب مسوولان کرده است.

گفتنی است که دیدار با خانواده های شهید قارداشعلی آرایی در روستای نیلق، سلطانعلی علیپور در روستای جغنای و برزو قلیزاده در روستای هشین شهرستان کوثر از جمله برنامه های اجرایی سپاه پاسداران شهرستان خلخال و کوثر در آستانه یادواره شهدای شهرستان بود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۶۵۱/دیدار_پاسداران_با_خانواده_معظم_شهدا_در_کوثر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: