Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:48:02 GMT

۱۲ شهید گمنام مهمان خراسان جنوبی می شوند/ تشییع شهدا «اول اسفند»

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۶۵۴/۱۲_شهید_گمنام_مهمان_خراسان_جنوبی_می_شوند_تشییع_شهدا_اول_اسفند

۱۲ شهید گمنام مهمان خراسان جنوبی می شوند/ تشییع شهدا «اول اسفند»

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیکر مطهر۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان تشییع و تدفین خواهد شد، گفت: این مراسم اول اسفند مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا فخر امروز (17 بهمن) در نشست اعضای ستاد استقبال از شهدای گمنام با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این افتخار به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس واگذار شده تا بعد از تعیین مکان برای شهدا گمنام پیگیری انجام مراسم تدفین این شهدا را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر 12 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان تشییع و تدفین خواهد شد، گفت: این مراسم یکم اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه پیکر مطهر هشت شهید گمنام در مرکز استان و مابقی در شهرستان‌ها تدفین خواهد شد، تصریح کرد: پیکر این شهدا در باغستان فردوس، دستگرد، حاجی آباد، پدافند هوایی و حوزه علمیه بیرجند و همچنین احتمالاً در چهکند و بورنگ شهرستان درمیان به خاک سپرده می شود.

 

فخر ادامه داد: پیکر مطهر شهدا بعد از ورود به استان به معراج الشهدا در خیابان مدرس منتقل می‌شود و بعد از آن شهدا برای برگزاری مراسم وداع به مکان ها و مساجد مورد درخواست منتقل می شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه برای ورود و تشییع شهدای گمنام در استان کمیته های مختلف تشکیل می شود، بیان کرد: کمیته استقبال و تشریفات، کمیته تبلیغات و رسانه، کمیته تشییع مردمی، کمیته اجرایی و تدفین، کمیته حمل و نقل و کمیته هماهنگی از جمله این کمیته ها است تا مراسم استقبال و تشییع شهدا ی گمنام در استان باشکوه برگزار شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه شهدا، تاکید کرد: امیدواریم بعد از تدفین شهدای گمنام در استان با همکاری هیأت امنای مردمی مراسمات و برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در کنار مرقد مطهر این شهدای گمنام تداوم یابد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۶۵۴/۱۲_شهید_گمنام_مهمان_خراسان_جنوبی_می_شوند_تشییع_شهدا_اول_اسفند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: