Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@04:25:25 GMT

کاهش قیمت سکه و دلار در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۶۳۸/کاهش_قیمت_سکه_و_دلار_در_بازار_تهران

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران در حالی کاهش یافت که دلار نیز روند افت قیمت را ادامه داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد یک میلیون و 569 هزار و 800 تومان فروخته شد که نسبت به روز پنجشنبه هزار و 500 تومان کاهش داشت.
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 20 هزار تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه یک میلیون و 522 هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیم سکه بهار آزادی با 10 هزار تومان اُفت نسبت به روز پنجشنبه 763 هزار و 500 تومان معامله شد. هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با 4 هزار تومان کاهش 463 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با هزار و 500 تومان رشد در مدت مشابه 312 هزار تومان به فروش رفت.
هر گرم طلای 18 عیار نیز امروز با 30 تومان کاهش 149 هزار و 370 تومان ارزشگذاری شده بود.
صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با 19 تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه 4 هزار و 725 تومان فروختند. امروز همچنین هر یورو بدون تغییر قیمت 6 هزار و 97 تومان و هر پوند 6 هزار و 880 تومان داد و ستد شد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۶۳۸/کاهش_قیمت_سکه_و_دلار_در_بازار_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: