Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@12:00:56 GMT

فرزند کاپیتان : به پدرم گفتم این پرواز رو نرو ولی..!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۶۵۳/فرزند_کاپیتان_به_پدرم_گفتم_این_پرواز_رو_نرو_ولی

 رکنا - فرزند کاپیتان حجت‌الله فولاد، خلبان هواپیمای مسافربری تهران -یاسوج با انتقاد از سوء مدیریت مسوولان گفت: پدرم سه هزار بار با توپولوف پرواز کرد و شاخ توپولوف‌های زیادی را در شرایط سخت شکست، اما به دلیل سوء مدیریت برخی مسوولان تهران او در این حادثه جان باخت.
وی گفت: پدرم تمام زندگی من بود و همه خاطرات زندگی ام با او رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرزند کاپیتان فولاد می‌گوید: قبل از این پرواز با پدرم صحبت کردم و از او خواستم به این سفر نرود، اما او رفت و الان هم اینگونه شد.
فرزند کاپیتان فولاد در عملیات جستجو و امداد لاشه‌ و مسافران حضور دارد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۶۵۳/فرزند_کاپیتان_به_پدرم_گفتم_این_پرواز_رو_نرو_ولی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: