Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@08:39:16 GMT

خودروی جدید هیوندای در راه بازار ایران +جزییات

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۸۸۰/خودروی_جدید_هیوندای_در_راه_بازار_ایران_جزییات

خودروی جدید هیوندای در راه بازار ایران +جزییات

نماینده رسمی هیوندای در ایران به زودی سدان آزرا 2018 را در بازار ایران عرضه خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران پس از عرضه آی 10، آی 20، سوناتا، الانترا، اکسنت، توسان و سانتافه، سدان آزرا را وارد بازار خواهد کرد.

سابقه حضور آزارا در بازار ایران به سال 2006 برمی‌گردد و حالا نسل جدید آزرا پس از اخذ مجوزهای لازم راهی خیابان‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم موتور 2359 سی سی، استاندارد آلایندگی یورو6 و سیستم انتقال قدرت 6 سرعته اتوماتیک از جمله ویژگی‌های این سدان هیوندای است.

برای مشاهده تصاویر و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات هیوندای کلیک کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۸۸۰/خودروی_جدید_هیوندای_در_راه_بازار_ایران_جزییات را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: