Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:10:49 GMT

تیم ملی بسکتبال ایران عازم قزاقستان شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۰۲۸/تیم_ملی_بسکتبال_ایران_عازم_قزاقستان_شد

تیم ملی بسکتبال ایران عازم قزاقستان شد

تهران - ایرنا - تیم ملی بسکتبال ایران برای دیدار مقابل قزاقستان در رقابت های انتخابی جام جهانی روز (سه شنبه) عازم قزاقستان شد.

به گزارش روز سه شنبه فدراسیون بسکتبال، دیدار ایران و قزاقستان در پنجره دوم انتخابی جام جهانی 2019 روز پنجشنبه (سوم اسفند) در شهر آستانه و به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از پایان آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال، کادر فنی اسامی 12 بازیکن را برای دیدار با قزاقستان اعلام کرد.
صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، محمد حسن زاده، آرن داودی، سجاد مشایخی، نوید نیکتاش، میثم میرزایی، سعید داورپناه و نوید رضایی فر 12 بازیکن تیم ملی بسکتبال در دیدار مقابل قزاقستان هستند.
همچنی روزبه ارغوان به دلیل سرما خوردگی این مسابقه را از دست داد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1545

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۲۸/تیم_ملی_بسکتبال_ایران_عازم_قزاقستان_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: