Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:30:44 GMT

باخت مقابل عراق زنگ خطر جدی برای بسکتبال ایران بود/ حدادی از ستون‌های اصلی تیم است/ مقابل قزاقستان کار سختی پیش‌رو داریم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۰۲۹/باخت_مقابل_عراق_زنگ_خطر_جدی_برای_بسکتبال_ایران_بود_حدادی_از_ستون_های_اصلی_تیم_است_مقابل_قزاقستان_کار_سختی_پیش_رو_داریم

باخت مقابل عراق زنگ خطر جدی برای بسکتبال ایران بود/ حدادی از ستون‌های اصلی تیم است/ مقابل قزاقستان کار سختی پیش‌رو داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اوشین ساهاکیان بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران درخصوص عملکرد ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های انتخابی جهان صحبت کرد.

ساهاکیان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به دو بازی انجام شده مقابل عراق و قطر اظهار داشت: متاسفانه در بازی اول مقابل عراق بسیار ضعیف عمل کردیم و هم در دفاع و هم در حمله نمایش ما بسیار بد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه تیم چند مدت از شرایط مسابقه دور بود هماهنگی لازم را نداشتیم و مشکل دیگر درخصوص دیر اضافه شدن چند تن از بازیکنان به اردوی تیم ملی بود که همین امر باعث شد نتوانیم از لحاظ تیمی به شکل مطلوبی بازی کنیم. از لحاظ روحی و روانی در مقابل عراق شرایط لازم را نداشتیم.

وی در ادامه افزود: البته نباید از عملکرد خوب تیم عراق نیز غافل شویم. هر اندازه که ما در دفاع بد بازی کردیم تیم عراق نمایش خوبی در دفاع داشت. بازی مقابل عراق زنگ خطر جدی برای بسکتبال ایران بود و باعث شد که تیم به خودش بیاید. در بازی دوم مقابل قطر روند تیمی ما خیلی بهتر شد و بازیکنان بهتر همدیگر را در زمین پیدا می‌کردند و توانستیم نقاط ضعفی را که در بازی مقابل عراق داشتیم بپوشانیم.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان درباره بازی بعدی ایران خاطرنشان کرد: بازی بعدی ما در اسفندماه مقابل قزاقستان خواهد بود. قزاقستان از لحاظ تیمی و فنی از دو کشور عراق و قطر از شرایط بهتری برخوردار است و بازیکنان خوبی دارد که باید در این فرصت چند ماهه تیم را آماده کنیم تا بتوانیم بازی خوبی را مقابل این تیم انجام و راه صعود خودمان را به جام جهانی هموارتر کنیم.

ساهاکیان همچنین درخصوص غیبت حامد حدادی در این دو مسابقه تصریح کرد: نبود حامد در این دو بازی بسیار تاثیرگذار بود، بخصوص در بازی اول که آمادگی لازم را نداشتیم حضورش می‌توانست بسیار اثرگذار باشد. حدادی از ستون‌های بسکتبال ایران است که همواره در همه بازی‌ها شایستگی‌های خود را نشان داده است. امیدوار هستم که در بازی مقابل قزاقستان حضور داشته باشد و تیم را کمک کند.

خبرنگار: محمدرضا پشوتن

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۲۹/باخت_مقابل_عراق_زنگ_خطر_جدی_برای_بسکتبال_ایران_بود_حدادی_از_ستون_های_اصلی_تیم_است_مقابل_قزاقستان_کار_سختی_پیش_رو_داریم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: