Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:30:07 GMT

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون: آموزش قوانین فوتبال در باشگاه ها ضروری است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۰۳۰/رئیس_کمیته_انضباطی_فدراسیون_آموزش_قوانین_فوتبال_در_باشگاه_ها_ضروری_است

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون: آموزش قوانین فوتبال در باشگاه ها ضروری است

آستارا - ایرنا - رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: باشگاه ها باید علاوه بر آموزش تکنیک ها و ابزارهای فنی و تمرینات بدنی بازیکنان، قوانین فوتبال را نیز برای آشنایی ورزشکاران این رشته با تکالیف و حقوق خود، آموش دهند.

اسماعیل حسن زاده روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در آستارا افزود: سالانه 10 هزار مسابقه در ایران در سنین مختلف زیر نظر فدراسیون فوتبال برگزار می شود و علاقمندی وافر تماشاگران به فوتبال، حساسیت این رشته را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نقض قوانین فوتبال در بیشتر کشورهای دنیا وجود دارد و بازیکنانی که از جایگاه و ارزش مادی بالایی برخوردارند، باید دیدگاه حرفه ای به این رشته داشته باشند.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: تخلفات در سکوها و زمین و برخورد فیزیکی بازیکنان با مقامات رسمی نظیر داوران، ناشی از ترویج نشدن آموزش و اخلاق حرفه ای در فوتبال است.
حسن زاده تصریح کرد: جریمه کمیته انضباطی فوتبال به تنهایی بازدارنده نیست و در کنار آن، فرهنگ سازی و ارتقاء سطح تحصیلات بازیکنان نیز ضروری است.
وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ دسته اول و لیگ برتر، تیم های بالای جدول به سهمیه صعود و تیم های پایین جدول به بقا در لیگ ها فکر می کنند و این امر باعث بالا رفتن حساسیت ها می شود و نظارت های کمیته انضباطی جدی تر می شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در هیات های ورزشی آن فعالیت می کنند.
اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سفر به آستارا، در هیات فاطمیون این شهرستان سخنرانی کرد.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۳۰/رئیس_کمیته_انضباطی_فدراسیون_آموزش_قوانین_فوتبال_در_باشگاه_ها_ضروری_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: