Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:38:41 GMT

آموزش فنون فوتبال با امیر قلعه‌نویی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۰۳۴/آموزش_فنون_فوتبال_با_امیر_قلعه_نویی_عکس

سرمربی ذوبی ها پس از بارها حضور در لیگ قهرمانان آسیا، امروز کار خود در مرحله گروهی را با پیراهن تیم ذوب آهن در این دیدارها آغاز خواهد کرد.  

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی پس از همراهی تیم های استقلال و تراکتورسازی و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، از امروز رسما کار خود را در مرحله گروهی با تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا 2018 آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


نکته جالب در این باره، آمادگی روحی و روانی و بدنی قلعه نویی و یارانش است. سرمربی کهنه کار ذوبی ها این روزها در دوحه آنقدر آماده است که می تواند پیش از آغاز هر تمرین، دقایقی را به آموزش تکنیک های فوتبال به بازیکنانش اختصاص دهد. همانطور که در تصاویر پیداست سرمربی محبوب فوتبال ایران هر گاه وقت کند به یاد دورانی جوانی پا به توپ می شود و با کارهای دیدنی خود بازیکنان تیمش را به وجد می آورد. 

 

 

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۳۴/آموزش_فنون_فوتبال_با_امیر_قلعه_نویی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: