Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:31:28 GMT

کمیته فنی فدراسیون تکواندو در مورد بی‌باک تصمیم می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۰۳۸/کمیته_فنی_فدراسیون_تکواندو_در_مورد_بی_باک_تصمیم_می_گیرد

در پایان جلسه شورای فنی فدراسیون تکواندو مقرر شد، کمیته‌فنی فدراسیون در مورد ادامه همکاری یا عدم همکاری با "مهدی بی‌باک" تصمیم بگیرد.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (پنجشنبه) ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۶، هشتمین جلسه شورای فنی فدراسیون تکواندو با حضور سیدمحمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو برگزار شد. این جلسه در راستای بررسی عملکرد تیم ملی تکواندو در سال ۱۳۹۶ بود تا تصمیمات لازم برای ادامه همکاری یا عدم همکاری با سرمربی تیم‌ ملی "مهدی‌ بی‌باک" گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این جلسه شورای فنی مقرر شد جمع بندی نهایی از نظرات اعضای شورا به کمیته فنی فدراسیون ارائه شود تا تصمیم گیری در خصوص انتخاب سرمربی جدید یا تمدید همکاری با کادر فنی فعلی برای حضور در رویدادهای سال آینده صورت پذیرد.

محمدرضا زوار دبیر شورای فنی فدراسیون، آرش فرهادیان، رییس سازمان تیم های ملی، سید نعمت خلیفه، فریبرز عسکری، مجید امین ترابی، وحید عبدالهی، یوسف کرمی، هادی افشار، رحیم صالحی، فیض اله نفجم، احمد اخلاقی، امید غلامزاده، ندا زارع، فاطمه اسدپور و کادر فنی تیم ملی تکواندو مهدی بی باک، علیرضا نصرآزادانی، مهرداد یوسفی نفرات حاضر در این جلسه به عنوان اعضای شورای فنی بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۳۸/کمیته_فنی_فدراسیون_تکواندو_در_مورد_بی_باک_تصمیم_می_گیرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: