Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@10:18:29 GMT

جزئیات افزایش 0 تا 20 درصدی حقوق کارمندان در سال 97

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۱۲۳/جزئیات_افزایش_۰_تا_۲۰_درصدی_حقوق_کارمندان_در_سال_۹۷

جزئیات افزایش 0 تا 20 درصدی حقوق کارمندان در سال 97

پول‌نیوز - رئیس کمیسیون تلفیق بودجه جزئیاتی از نحوه افزایش ۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۷ را بیان کرد.

غلامرضا تاج گردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده گفت: درصد بالایی از مردم جامعه حتی شاغلین در فقر بسر می برند و شکاف درآمدی در کشور بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: برای رفع این معضل تصمیم گرفتیم طرح افزایش پلکانی تدوین شود به گونه ای که مثلا کسی که دو میلیون تومان حقوق می گیرد 20 درصد افزایش حقوق داشته باشد و درآمد دو میلیون و سیصد هزار تومان مشمول افزایش 18 درصد شود و این روند ادامه داشته باشد تا سقف 5 میلیون تومان و کسی که 5 میلیون تومان درآمد دارد دیگر رشد و افزایش شاملش نشود.

تاج گردون گفت: وقتی توزیع درآمدها در کشور نابرابر باشد اجرای این طرح نابرابری نیست.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۱۲۳/جزئیات_افزایش_۰_تا_۲۰_درصدی_حقوق_کارمندان_در_سال_۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: