Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@12:42:34 GMT

دانشگاه پیام‌نور زاهدان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۱۹۱/دانشگاه_پیام_نور_زاهدان_میزبان_دو_شهید_گمنام_دفاع_مقدس

دانشگاه پیام‌نور زاهدان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس

همزمان با ایام فاطمیه دانشگاه پیام‌نور مرکز زاهدان میزبان دوشهید گمنام و والامقام دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، دکتر عباس اویسی گفت: تمام مقدمات و ھماھنگی‌ھای لازم برای میزبانی دو شھید گمنام در دانشگاه پیام‌نور مرکز زاهدان انجام شده و زمان تشییع نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اول اسفند 96 ساعت 8 صبح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان افزود: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های زیاد و همکاری نمایندگی دفتر نهاد رهبری، مسولین فرهنگی و بسیج دانشجویی از چند ماه گذشته بالاخره این افتخار عظیم نصیب دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گردید تا میزبان دو شهید عظیم شان دفاع مقدس باشد.

اویسی با اشاره به نقش حضور شهدا در دانشگاه‌ها اظهار کرد: حضور شهدا ازنظر معنوی باعث برکت بیشتر در دانشگاه می شود و دانشجویان نیز بیشتر با شهدا انس می‌گیرند.

وی از احساس ارادت خود نسبت به شهدا گفت و ادامه داد: از شهدا التماس دعا داریم و از آنها می خواهیم به ما کمک کنند تا ما نیز مانند آنان به رهبر خود لبیک بگوییم و او را تنها نگذاریم.

اویسی در پایان گفت: به خاطرهمه فداکاری‌ها ومهربانی‌های شهدا از آنان ممنونیم و اگر شهدا نبودند ما امروز اینقدر آرامش و امنیت در کشور نداشتیم، امیدوارم شهدا از همه ما راضی باشند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۱۹۱/دانشگاه_پیام_نور_زاهدان_میزبان_دو_شهید_گمنام_دفاع_مقدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: